Welcome to Cookie and Unicorn! / Välkommen till Cookie and Unicorn!

Hello and welcome to a blog about books and fantasy!
Hej och välkommen till en blogg om böcker och fantasy!

söndag 15 januari 2017

Välkommen till min blogg!

                                                     Hej och välkommna till min  blogg!
Här på Cookie and Unicorn kommer jag blogga om böcker, lägga upp noveller, dela med mig av skrivtips och annat smått och gott! Främst kommer fokus ligga på fantasy och mitt egna verk som jag håller på skriva just nu, men även på lite andra böcker och genrer.

Hoppas ni hittar något kul💝

PS. här får ni  länken till min Calmeo, vars senaste upplagan av "Cookie and Unicorn" kommer upp en gång i månaden ungefär :  http://www.calameo.com/accounts/5047402

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar